Szeretettel köszöntelek a Ráckeve klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ráckeve klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ráckeve klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ráckeve klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ráckeve klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ráckeve klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Ráckeve klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Ráckeve klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Bea Zala indította 14 éve
Ma voltam a Romantika cukrászdában tortát rendelni az egyik szülőm születésnapjára. A katalógus tartalmának ihletésére hagyatkoztam. Sajnos, annak ellenére, hogy a testvérem esküvői tortáját is ott rendeltük, a kiszolgáló hölgy türelmetlenül és mogorván hallgatta a kissé félszeg próbálkozásomat. Örömmel és izgatottan kezdtem el a tortával kapcsolatban megbeszélni a részleteket az ott kiszolgáló hölggyel, de sajnos, a modora és türelmetlensége tönkretette ezt.
Mégha, a legnehezebben is megy egy vendégnek a tortarendelés, vagy másképpen hordja a haját, vagy többet mosolyog, vagy többet kérdez, vagy más színű a bőre, vagy a haja, vagy akármilyen eltérés van az önkifejezésében, nem fogadható el, hogy mogorvasággal és "futószalag"-szerűen bánjanak egy vendéggel. Nem a vendéget kell idomítani, hanem a modoron kell finomítani. Megőríztem az udvariasságom. Később kiderült, hogy a tulajdonos volt a hölgy.
Hozzászólások eddig: 3
Pálffyné Erika üzente 14 éve
Kedves Gyula!
Éppen a maszekoknak kellene, hogy érdekük legyen odavonzani a vevőket, kedvesnek, udvariasnak lenni, hogy legközelebb is a vásárló őket válassza és ne menjen a konkurenciához. Sajnos ma ebben az országban nem tudott elterjedni ez a kereskedői szellem. Az "átkos" előtt (az államosítás előtt) miért volt az, hogy minden kereskedő nemcsak becsalogatta a vevőt, de minden igyekezetével azon volt, hogy meg is tudja tartani a későbbiekben is, még ha ritkán is, vagy keveset vásárolt nála.
Manapság (nemcsak) a kereskedők olyan mintát látnak maguk előtt, hogy munka vagy hozzáértés nélkül is meg lehet gazdagodni, csak közel kell kerülni a húsosfazékhoz. Ezt látja az országban, ilyen "példamutatást" kap azoktól, akiknek valóban példát kéne mutatniuk.
Ezért az ilyenfajta nemtörődöm hozzáállás az elkövetkező néhány évben nemhogy javulni nem fog, inkább rosszabb lesz.
sajnos így van sok helyen a pénzükért nem lehet válogatni maszek világ van
Pálffyné Erika üzente 14 éve
Hasonló tapasztalaom van a Romantika cukrászdával kapcsolatban. Bementünk a lányommal és unokámmal, hogy elhozatalra vásároljunk sütit. Unokám szeretett volna ott enni egyet, de nehezen döntött (5 éves). Mi rögtön elmondtuk, hogy melyikből hányat kérünk, de a kiszolgáló hölgy a megrendelése után még 2-3-szor megkérdezte, hogy akkor mmost melyikből mennyit, semmi mosoly, ilyesmi, közben unott képpel nézelődött kifelé, gyakorlatilag ez azt jelentette, hogy egyáltalán nem érdekli, hogy mit kérünk, nem is figyelt oda, végül csak sikerült neki megjegyezni és becsomagolta. Unokám közben nézelődött és mint kisgyerek, hol ezt, hol azt választotta, mire a hölgy igen mogorván megkérdezte, hogy akkor eldöntötték már végre, hogy mit akarnak? Nem akartam megkérdezni tőle, hogy amikor mi rendeltünk, akkor ő miért nem döntötte el, hogy arra a párc percre ránk figyel, hogy ne kelljen többször visszakérdeznie, mit kérünk. Az üzletben rajtunk kívül senki nem volt, nem a "nagy forgalom" miatt siettetett. Azt nem tudom, hogy a tulaj volt-e vagy nem, de azóta nem mentünk be. (Egyébként a fagylaltjuk is igen ízetlen, tele van apró jégdarabbal, nyilván nem tejes, hanem vizes, tehát még az sem fog minket odavonzani a közeljövőben.)
kovács gyula üzente 14 éve
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás